Rodzaje zajęć

Czekamy na Ciebie!

Ω MMA DLA DZIECI

Ω MMA DLA DZIECI

To system mieszanych sztuk walki, który zawiera elementy dyscyplin takich jak boks, kick boxing, zapasy czy jiu jitsu.

Podczas zajęć dzieci mają okazję nauczyć się podstawowych technik obrony, elementów akrobatyki, ćwiczą kondycję, wytrzymałość – a przy okazji świetnie się bawią w gronie rówieśników.

Ω CROSS DLA DZIECI

Ω CROSS DLA DZIECI

Trening dla wszystkich dzieci, które lubią ruch i sport oraz dobrą zabawę. Zajęcia skierowane są dla maluchów i młodzieży w wieku od 3 do 14 lat.

Celem ćwiczeń jest rozwój wszystkich cech motorycznych dzieci i młodzieży, co skutkuje wzrostem ogólnej sprawności fizycznej. Regularne treningi przyczyniają się do zwiększenia zwinności, gibkości, szybkości, równowagi oraz wytrzymałości. Wpływają pozytywnie na układ krwionośny i oddechowy, kształtują prawidłową postawę ciała oraz mogą skutecznie zapobiegać nadwadze.

Trening ten świetnie kształtuje pozytywne wzorce społeczne i emocjonalne. Ω CROSS  to przede wszystkim świetna zabawa. Zadbaj o kondycję fizyczną swoich pociech już od najmłodszych lat.

Ω ZAJĘCIA TANECZNE DLA DZIECI

Ω ZAJĘCIA TANECZNE DLA DZIECI

Dzięki tym zajęciom Twoje dziecko wkroczy w magiczny świat tańca, dowie się czym jest rytm i pozna kroki różnych styli tańca.

Zajęcia skierowane są dla dzieci, które chcą rozpocząć swoją przygodę z tańcem, jak również dla tych, którzy już ją rozpoczęli. Na zajęciach dzieci będą uczyć się poprzez zabawę.

Ω SAMOOBRONA DLA DZIECI

Ω SAMOOBRONA DLA DZIECI

Zajęcia rekreacyjno - ruchowe o specjalizacji samoobrona. Bawimy się ucząc i uczymy bawiąc. Podczas treningów dzieci kształcą się pod kątem koordynacji i motoryki, "programujemy" dzieci dobrymi odruchami samoobronnymi przydatnymi w życiu codziennym - padanie, wstawanie, blokowanie, postrzeganie i unikanie zagrożeń w kubaturze miejskiej.

Ω STRETCHING

Ω STRETCHING

Zajęcia poświęcone rozciąganiu wszystkich grup mięśniowych prowadzone przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce. Dzięki regularnemu rozciąganiu ciało staje się bardziej elastyczne i jest przygotowane do efektywnego wykonywania innych form treningowych.

Korzyści, jakie niesie ze sobą stosowanie stretchingu:

  • pomaga likwidować przykurcze mięśniowe spowodowane np. siedzącym trybem pracy czy treningiem siłowympowiększenie zakresu ruchu w stawach
  • wzmocnienie ścięgien
  • polepszenie ukrwienia mięśni(co za tym idzie lepszy dostęp tlenu i substancji odżywczych do mięśni- szybsza regeneracja)
  • rozluźnienie mięśni po treningu.

Ω ZDROWY KRĘGOSŁUP

Ω ZDROWY KRĘGOSŁUP

To program treningu oparty na profilaktyce schorzeń kręgosłupa i aparatu ruchu nastawiony na poprawę ruchomości poszczególnych odcinkach kręgosłupa, wzmocnienie szkieletu mięśniowego oraz redukcję przykurczy mięśniowych. Uczestnicy podczas treningu otrzymują fachowe wsparcie i przywrócenie sprawności w dniu codziennym.

Ω PILATES

Ω  PILATES

Trening składa się z ćwiczeń rozciągających i wzmacniających skupiających się głównie na wzmocnieniu mięśni głębokich tzw „core”. Najważniejszymi elementami są precyzja i płynność ruchu oraz świadome oddychanie. Pilates poprawia sylwetkę, rozciąga mięśnie, mobilizuje stawy oraz sprawia, że ruchy stają się bardziej płynne i eleganckie. Twórcą Pilates jest Joseph Pilates, który twierdził, że człowiek ma tyle lat, na ile czuje się jego kręgosłup.

Ω AIR YOGA

Ω AIR YOGA

Sesje air yoga polegają na wykonywaniu ćwiczeń z użyciem hamaka - wiszącego materiału.

Zajęcia prowadzone są nowatorska metodą w oparciu o techniki choreografii, hatha-jogi z elementami jogi Sivanandy i leczniczej oraz rożnych form tanecznych, gimnastyki artystycznej, medytacji i relaksacji.

Podwieszenie ciała kilka centymetrów nad ziemią uwalnia napięcie z mięśni i kości.
Air yoga uelastycznia ciało, wzmacnia ramiona i brzuch bez obciążania kręgosłupa oraz wymusza prace mięśni głębokich rozwijając przy tym równowagę ciała.
Jest to autorska metoda która ma na celu równoczesną pracę z ciałem oraz z umysłem (rozwój kreatywności, twórczości i wrażliwości artystycznej).

Ω ZUMBA

Taniec zainspirowany połączeniem elementów tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness. Łatwa i efektywna! Świetna zabawa będąca wydajnym treningiem kardio. Spalaj kalorie, kształtuj sylwetkę, wzmacniaj organizm, poprawiaj kondycję a przede wszystkim wyzwalaj endorfiny i baw się.

Ω AIR DANCE

Taniec na szarfach to innowacyjny sposób na wyrażenie siebie i zadbania o ciało.
Program, który łączy techniki contemporary dance, modern dance, classical dance,  improwizacje taneczne i gimnastykę artystyczną oraz techniki baletu.
Aby przygotować ciało do pracy na danym rekwizycie, każde zajęcia zaczynaja się od rozgrzewki.

Odpowiednia kompozycja ćwiczeń ma za zadanie uaktywnić wszystkie partie ciała, nabudować siłę, wzmocnić świadomość ruchu oraz uruchomić partie mięśni głębokich podnosząc ich elastyczność i wytrzymałość. Trening kończą ćwiczenia rozciągające i relaksacyjne, dzięki którym uelastycznisz ciało, zapobiegniesz zakwasom i wyciszysz się.

Ω  PORANNE PRZEBUDZENIE

Odpowiednio dobrany zestaw ćwiczeń na poranne przebudzenie i pobudzenie. Trening wzmacniający i ujędrniający wszystkie grupy mięśniowe oraz poprawiający kondycję fizyczną i siłę mięśniową a jednocześnie skoncentrowany na poprawie elastyczności i mobilności. Zajęcia te obejmują kompleksowy zestaw ćwiczeń bez (ciężar swojego ciała) lub z użyciem przyborów, np. ciężarków, gum, piłek itp.

Niewielka intensywność i nieskomplikowany pod względem koordynacyjnym zestaw ćwiczeń pozwalają uczestniczyć w nich wszystkim, bez względu na wiek, płeć i wydolność fizyczną. Rozpocznij dzień aktywnie.

Ω SUPER BRZUCH, UDA I POŚLADKI

Zajęcia ukierunkowane na wyrzeźbienie, ujędrnienie i wzmocnienie dolnych partii ciała - brzucha, ud i pośladków.

Regularny trening nie tylko wzmacnia te partie ciała, ale również przyczynia się do spalenia zbędnej tkanki tłuszczowej, dzięki czemu skóra staje się bardziej sprężysta i elastyczna.  Efektem tego treningu jest także widoczna poprawa kondycji fizycznej i koordynacji ruchowej – a co za tym idzie – również wyglądu i samopoczucia.

Ω POWER PUMP

Zajęcia ze sztangami w koncepcji treningu wytrzymałościowo-siłowego. Niezwykle efektywny sposób na kształtowanie sylwetki poprzez pracę z obciążeniem dostosowanym do indywidualnych możliwości ćwiczącego. Doskonała alternatywa dla treningu siłowego. Znajduje zwolenników za równo wśród kobiet jak i mężczyzn.

Koncepcja polega na trenowaniu najważniejszych grup mięśniowych poprzez stosowanie zmiennego obciążenia na sztandze w postaci wymiennych talerzy o różnej wadze. Dzięki różnorodności ćwiczeń i motywującej muzyce trening ten nigdy się nie nudzi.

ΩDRNE CIAŁO

Trening wzmacniająco-kształtujący wszystkie partie ciała, który wykonywany jest  do rytmicznej  muzyki. Na trening składa się 15 minutowa rozgrzewka i półgodzinny trening właściwy. Regularne ćwiczenia zapewniają smukłą i silną sylwetkę – mocne ramiona, płaski brzuch, jędrne pośladki i szczupłe uda. Młodość to nie wiek - to stan umysłu!

Ω TRENING OBWODOWY

Trening obwodowy to połączenie ćwiczeń aerobowych z treningiem siłowym angażujący do pracy jak najwięcej grup mięśniowych. Jest wspaniałym narzędziem do rozwoju wytrzymałości mięśniowej, kondycji czy pozbycia się tkanki tłuszczowej. Przeprowadzany jest zarówno w oparciu o masę własnego ciała jak rownież z wykorzystaniem różnorodnego sprzętu fitness. Czas wykonywania poszczególnego ćwiczenia w jednym obwodzie to 30-40 sekund.

Ω TRAMPOLINY

Trening na trampolinach to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dawką dobrego humoru. Taka aktywność poprawia kondycję, modeluje sylwetkę, wyzwala endorfiny oraz spala tkankę tłuszczową.

Ω TURBO SPALANIE

Trening o wysokiej intensywności mający na celu maksymalizację spalania tkanki tłuszczowej oraz poprawę wydolności organizmu. Wzmacniamy i rzeźbimy całe ciało na jednym treningu. Podczas zajęć wykorzystujemy zarówno masę własnego ciała jak i dodatkowy sprzęt fitness.

Ω TABATA

Tabata - interwałowy trening metaboliczny, który w równomierny sposób angażuje do pracy jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu podkręca metabolizm i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej.

Trening TABATA opiera się na 4 podstawowych zasadach:

  • trening trwa 4 minuty
  • przez 20 sekund wykonujemy jak najwięcej powtórzeń danego ćwiczenia
  • 10 sekund odpoczynku po każdych 20 sekundach treningu
  • sesje ćwiczeń powtarzamy 8 razy.

Ω MMA

MMA czyli mieszane sztuki walki, to dyscyplina sportowa, w której uczestnicy walczą za pomocą technik zaczerpniętych z wielu różnych sztuk walki. Duża swoboda doboru technik i chwytów. W MMA używa się taktyk sportowych z judo, zapasów, boksu, kick-boxingu czy ju-jitsu.

Ω KRAV MAGA I SAMOOBRONA

To system, który składa się z kombinacji skutecznych technik pochodzących z jiu jitsu, boksu, judo, muay thai, zapasów i innych sztuk walki. Krav Maga skupia się na rzeczywistych sytuacjach i najskuteczniejszych kontratakach.

Głównym celem zajęć jest przygotowanie, zarówno fizyczne jak i psychiczne do ewentualnej sytuacji, w której konieczne będzie zastosowanie odpowiednich technik. 

Ω KRAV MAGA I SAMOOBRONA

To system, który składa się z kombinacji skutecznych technik pochodzących z jiu jitsu, boksu, judo, muay thai, zapasów i innych sztuk walki. Krav Maga skupia się na rzeczywistych sytuacjach i najskuteczniejszych kontratakach.

Głównym celem zajęć jest przygotowanie, zarówno fizyczne jak i psychiczne do ewentualnej sytuacji, w której konieczne będzie zastosowanie odpowiednich technik. 

Ω Indoor Cycling

Połączenie dwóch rowerowych światów. Jazdy na rowerze stacjonarnym z treningiem kolarskim. Każdy trening jest planowany i kontrolowany przez wyszkolonego instruktora FTI Cycling.

Na zajęciach spotkamy się z wielką rowerową pasją instruktorów prowadzących, którzy przekazują ją na swoich podopiecznych wraz z ogromną motywacja do sportu i różnych aktywności fizycznych.

 

Korzyści z systematycznej jazdy na rowerze:

  • znaczna redukcja tkanki tłuszczowej
  • poprawa wydolności organizmu
  • zwiększenie przepływu krwi i ukrwienie wszystkich narządów
  • uelastycznienie naczyń krwionośnych
  • zwiększenie gęstości kości, siły mięśni, elastyczności ścięgien iwięzadeł
  • wzmacnia się system odpornościowy organizmu
  • wydzielają się endorfiny (hormony szczęścia)
  • działanie antydepresyjne
  • zostaje wyregulowany poziom cukru we krwi
ENDURANCE – WYTRZYMAŁOŚĆ – Trening wytrzymałości tlenowej

(małe i średnie obciążenia, trening prozdrowotny, redukcja tkanki tłuszczowej)

ENDURANCE MIX (Endurance Mixed) – Zmienne intensywności w granicach 65-80% HRmax. Budowa wytrzymałości i bazy tlenowej na wyższych intensywnościach. Zajęcia dla wszystkich.

© 2018 OMEGA Fitness & Gym. All Rights Reserved.